Lappeenrannan seurakuntien Citynomadi-reitit

Lappeenrannan seurakunnat on tuottanut Citynomadi-palveluunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kaksi pyhiinvaellusreittiä. Reitin läpikäymiseen tarvitaan Nomadi -sovellus, jonka voi ladata ilmaiseksi Android-laitteisiin Google Play-kaupasta ja iPhone/iPad laitteisiin App Storesta. Voit käyttää myös mobiililaitteesi selainta osoitteessa citynomadi.com/route. Sovellus löytää reitit ja ja niiden tehtäväpisteet GPS-sijainnin perusteella, joten laitteen paikannuspalvelu tulee olla aktiivisena.

Jokaisella reitillä on useita välipisteitä, jotka aktivoituvat niitä lähestyttäessä. Välipisteissä pääsee syventymään erilaisiin kristillisyyden teemoihin sanoin, kuvin ja musiikin kautta. On suositeltavaa käyttää kuulokkeita parhaan kokemuksen aikaansaamiseksi.

Pyhiinvaellusreittien sivut avautuvat klikkaamaalla alla olevia linkkejä