Tutustu Lappeenrannan seurakuntien vierailukohteisiin pyöräillen

Lappeenrannan seurakunnilla on useita kirkkoja, kappeleita ja hautausmaita hyvien pyöräily-yhteyksien varrella. Lappeenrannan seurakunnat ovat myös osa Lappeenrannan kaupungin Greenreality-verkostoaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja tästä syystä olemme lanseeraneet kesäkuussa 2024 Pyöräilyreittikartan, jolla kannustamme ihmisiä ekologiseen liikkumiseen pyöräillen.

Kartan on piirtänyt kuvataitelija ja yrittäjä Heli PukkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Karttaan on merkitty kaikki seurakuntien kirkot, kappelit ja hautausmaat, joihin on kätevä tutustua pyöräillen. Karttaa on saatavissa ilmaiseksi alla mainituista pisteistä kesän ajan.

• Toivon Ikkuna Maailmalle -kauppa, Valtakatu 32.
  • Lappeen Marian kirkko, Valtakatu 35 (avoinna kesä -heinäkuussa päivittäin klo 10–18).
  • Lappeenrannan seurakuntien palvelupiste, Koulukatu 12 (avoinna ma-pe klo 10-15).
  • Lappeenrannan kaupungin matkailuinfo, Kauppakeskus Iso-Kristiina, Brahenkatu 3.
  • Lappeenrannan Sataman Hiekkalinnan infopiste (avoinna 1.6. - 25.8.2024  Ti-Su 10-17).

Voit myös ladata kartan PDF version itsellesi klikkaamalla alla olevaa kuvaa.